فرصت دوماهه به صنایع شهرستان‌های خراسان رضوی برای تجهیز به کنتور هوشمند آب شهردار مشهدمقدس: کمربند جنوبی چه بخواهیم چه نخواهیم در آینده اجرا خواهد شد + فیلم دیدار شهردار مشهد با شورای اجتماعی محلات منطقه ۹ و بیان مشکلات توسط رؤسای شورا (۲۳ آبان ۱۴۰۳) حمایت از بانوان و توسعه ارتباطات دانش‌بنیان در اولویت کاری شورای ششم تأکید شورای ششم بر توسعه پروژه‌های راهبردی و زیرساختی مشهد ناصحی: سهم بودجه فرهنگی از بودجه شهرداری مشهد از ۲ به ۱۰ درصد افزایش یافت+ویدئو تامین برق و پایداری خدمت‌رسانی در تقاطع‌های سطح مشهد | ضرورت همکاری شهروندان و پلیس راهور در هنگام قطعی برق سرگذشت یکی از قدیمی‌ترین مزارع شمال مشهد | خاطرات خفته در «چاهش» اتوبوس‌های جدید راهی حاشیه شهر مشهد می‌شوند محکم پای «روز مشهد» بمانید! شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری زباله از یک زمین غیرمحصور در بولوار سجادیه مشهد + پاسخ کاهش ۵۰ درصدی زمان صدور پروانه‌های ساختمانی در مشهد افزایش عملیات‌های آتش‌نشانی مشهد در پی قطع برق و ازکارافتادن آسانسور‌ها (۲۲ آبان ۱۴۰۳) سهم شهرداری مشهد از عوارض آلایندگی، تقریباً هیچ! درباره یکی از کوچه‌های فرعی بازار سرشور مشهد | سراسرِ کوچه «سراسر»، پر از داستان «دکتر شیخ» است آیا مازوت‌سوزی در مشهد متوقف می‌شود؟ آغاز صدور صورت‌وضعیت الکترونیکی مسافری در خراسان رضوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد: توسعه متوازن شهری با شهرفروشی محقق نمی‌شود تهیه طرح تفصیلی محله آبکوه مشهد با نظر مردم یدالله بشکنی سرپرست فرمانداری طرقبه شاندیز شد
سرخط خبرها
فکرش را هم نمی‌کردم زنده بمانم

راننده‌ مشهدی که به طور معجزه آسا از زیر تریلی نجات یافته، از زندگی دوباره می‌گوید 

  • کد خبر: ۶۱۹۷
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
راننده‌ مشهدی که به طور معجزه آسا از زیر تریلی نجات یافته، از زندگی دوباره می‌گوید 
ششم مهرماه بود که خبر مجروح شدن یک فرد، بر اثر سقوط بار تریلی بر روی یک دستگاه پراید در زیر پل گلبهار بر خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، عصرشنبه ویدوئویی به سرعت در فضای مجازی دست به دست می‌چرخید که در آن تصاویر سقوط بار ترافیکی عظیم الجثه‌ای بر روی خودرویی سواری را نشان می‌داد. بار ترافیکی که گویا دیگ بخاری بود که برای یکی از کارخانه‌های قند از اصفهان بارگیری شده بود که به محض رسیدن به دهانه پل شهر گلبهار به تاج پل گیر می‌کند و از روی تریلر حامل آن جدا شده و بعد از آن روی خودرویی که اسکورت عقب آن بوده فرود می‌آید.

 

تعداد بازدید : 2231


تصاویر حکایت از له شدن خودرو سواری زیر بار غول آهنی بود که از روی تریلر روی آن افتاده بود همه می‌گفتند خدا کند راننده سواری داخل خودرو تنها بوده باشد و امار تلفات بالا نرود! نیرو‌های امدادی اعم اورژانس، آتش نشانی و پلیس که به محل رسیدند بلافاصله کارشان برای نجات سرنشین یا سرنشینان خودرو سواری شروع شد. هنوز کسی به درستی نمی‌دانست چه اتفاقی برای سرنشینان آن افتاده است. تلاش بیش از دو ساعته نیرو‌های امدادی سرانجام نتیجه داد و در کمال تعجب راننده جوان خودرو پراید از داخل آهن پاره‌های ماشینش در آورده شد با حداقل جراحت. خیلی‌ها حتی فکرش را هم نمی‌کردند جنازه این جوان ۲۷ ساله سالم از بین آهن پاره‌های ماشینش خارج شود چه برسد به اینکه فقط دو دستش قدری آسیب ببیند و دچار شکستگی شود.
کاظم عارف خانی راننده همان پراید له شده زیر آن بار عظیم و چند تنی است خودش می‌گوید ۲ ساعت و نیم زیر بار محبوس شده بودم. به جز یکی دو دقیقه اولیه که چیزی یادم نمی‌آید بقیه زمانی که درگیر حادثه بودم را یادم می‌آید گرچه چیزی نمی‌دیدم، اما صدای مردم و نیرو‌های امدادی را می‌شنیدم که همه تلاش می‌کردند جان مرا نجات دهند.
خدا را شکر که فکرش را هم نمی‌کردم زنده از این حادثه جان به در ببرم خصوصا وقتی که می‌خواستتند دیگ را از روی من بردارند فکر می‌کنم دوباره سقوط می‌کند و دیگر کارم تمام است.
او جانش را مدیون نیرو‌های امدادی از جمله اورژانس، آتش نشانی و پلیس می‌دادند و قدرشناس پرنسل و نیرو‌های بیمارستان طالقانی مشهد است که رسیدگی قابل توجهی از او در این یکی دو روزه که مهمان آن‌ها بوده، داشته‌اند.
یکی دو بار دیگر هم تصادف داشتم که در آن حوادث هم مقصر نبودم، اما خدا را شکرمشکلی برای من پیش نیامده است، اما اینبار وقتی فیلم حادثه را دیدم مطمئنم خدا زندگی دیگری به من بخشیده هنوز باورم نمی‌شد من از داخل آن ماشین زنده بیرون آمده باشم!
او اضافه می‌کند: من بیشتر از ۵۰ متر از تریلر عقب‌تر حرکت می‌کردم تریلر که به پل برخورد کرد بارش پرت شد به سمت من و بعد فهمیدم که خود تریلر جدا شده و تا ۳۰ متر جلوتر حرکت کرده است. هیچ مشکلی به لحاظ ایمنی برای بار تریلر وجود نداشت هم مهار زنجیر داشت و هم جوش شده بود به بدنه مشکل کار جایی بود که گویا چند وقت قبل زیر پل آسفالت ریزی می‌شود که این باعث شده که ارتفاع پل از زمین در حالی قبلا ۴ متر و ۳۵ سانت بوده حدود ۱۰ سانتی کاهش یابد بار تریلر هم ارتفاعش ۴ متر و ۳۰ در بارنامه قید شده که با همین مشخصات از اصفهان تا گلبهار را طی نموده است همین اختلاف چند سانتی متری به وجود امده باعث شده تا بار به پل گیر کند و به بیرون پرتاب شود.

منبع:قدس آنلاین

 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->